System Pracy w MLM
czyli
Co robić, żeby odnieść sukces w marketingu sieciowym?
Zakres działań:
- Zrób listę potencjalnych kontrahentów z telefonami do nich – jak największą (lista tel. z komórki, rodzina, przyjaciele i znajomi ze szkoły, z pracy, z portali społecznościowych, z grup społecznych w których masz udział itp.) - nie oceniaj i nie osądzaj innych czy byliby dobrymi kontrahentami czy klientami czy nie - nie decyduj za innych tylko daj im szansę zdecydować samemu, - podziel listę na 3 grupy: 1. tych z którymi chciałbyś współpracować, bo ich lubisz, cenisz i szanujesz, 2. tych którym jest napój bioaktywny potrzebny na dzisiaj, bo mają problemy zdrowotne, 3. pozostałych.
- Przedzwoń do nich lub zaproś osobiście:
Rozmowa telefoniczna lub przez komunikator online:
Cześć (wymieniasz imię rozmówcy) tu mówi (Twoje imię i nazwisko),
Słuchaj, mam ważną sprawę. Czy możesz rozmawiać? Czy masz chwilkę?
Mam dla Ciebie ofertę zarobienia dodatkowych pieniędzy. Czy chciałbyś się temu przyjrzeć?
Spotkajmy się najlepiej, bo to nie jest rozmowa na telefon.
Podajesz 2 terminy do wyboru i miejsce bez zakłóceń np. swój dom lub cichą kawiarnię i mówisz: to do zobaczenia! (i kończysz rozmowę!).
Ps. Jeśli by odpowiedział, że temat dodatkowych pieniędzy go nie interesuje, to możesz spytać - a czy interesuje Ciebie temat zdrowia i jego poprawy?
Spotkajmy się najlepiej, bo to nie jest rozmowa na telefon.
Podajesz 2 terminy do wyboru i miejsce bez zakłóceń np. swój dom lub cichą kawiarnię i mówisz: to do zobaczenia! (i kończysz rozmowę!).
Jeśli nie możecie spotkać się w realu:
Ewentualnie jeśli nie możecie spotkać się w realu podajesz przez telefon czy komunikator adres do informacji na temat tego biznesu oraz produktów, mówiąc: Podam Ci teraz adres linku pod którym możesz obejrzeć i wysłuchać o co chodzi i dowiedzieć się na czym polega ten biznes, zapisz sobie proszę: www.razemwbiznesie.com
Następnie pytasz: na kiedy to obejrzysz?
Po podaniu przez niego terminu obejrzenia, mówisz - to pozwolisz, że oddzwonię do Ciebie, bo interesuje mnie Twoja opinia na ten temat.
Po oddzwonieniu do niego zadajesz pytanie np. Co Ci się w tym spodobało? Co chcesz wiedzieć więcej? Czy widzisz tutaj szansę dla siebie? Czy potrzebujesz więcej informacji na temat firmy działającej w tym systemie, którą ja reprezentuję?
Jeśli wykazuje zainteresowanie mówisz: Słuchaj to wyśle Ci coś więcej, abyś mógł poszerzyć sobie wiedzę na temat możliwości finansowych i dostępnych tutaj produktów.
Podajesz link do swojej spersonalizowanej strony firmowej >>> https://noni.welovenoni.com
Jeśli nie jest zainteresowany mówisz: w porządku, dziękuję za poświęcony czas.
Zawsze pozostawiasz po sobie lepsze wrażenie niż na początku.
Na końcu rozmowy możesz zapytać:
A powiedz mi, czy znasz kogoś kogo mogą interesować dodatkowe pieniądze, temat zdrowia lub potrzebuje poprawić swoje zdrowie? (jeśli mówi że zna) - to mówisz: Czy możesz podać mi do nich namiary i czy będę mógł się na Ciebie powołać?
Rozmowa osobista:
W trakcie luźnej konwersacji - codziennej pogawędki, szczególnie wtedy, gdy ktoś zacznie narzekać na zdrowie lub pracę - inicjujesz zawsze aktualny temat - A powiedz mi, (wymieniasz imię rozmówcy lub zwracasz się na Pani/Pan) czy interesuje Ciebie temat poprawy zdrowia lub zarobienia dodatkowych pieniędzy lub dochód pasywny? / Czy byłbyś otwarty na przyjrzenie się możliwości zarobienia dodatkowych pieniędzy? / Czy chciałbyś poznać sposób na dodatkowe dochody lub poprawę zdrowia? Czy jeśli pożyczę Ci DVD z krótkim filmem na ten temat to czy go obejrzysz ? Jeżeli mówi, że tak to pożyczasz DVD "Biznes 21 Wieku" - Roberta Kiyosaki. Umawiasz się na spotkanie kontynuujące w celu odebrania płyty DVD u siebie w domu lub u potencjalnego kandydata lub w neutralnym miejscu "bez zakłóceń" np. cichej kawiarni - podajesz 2 terminy do wyboru.
Następnie na spotkaniu kontynuującym pytasz czy obejrzał materiał na DVD i co mu się najbardziej podobało? Następnie, jeśli jest otwarty i chce przyjrzeć się bliżej Twojej konkretnej ofercie biznesowo-produktowej, podajesz namiary na kolejne materiały ze szczegółowymi informacjami o które chciałby poszerzyć swoją wiedzę, korzystając z "narzędzi" ze strony www.razemwbiznesie.com z komputera, laptopa, tabletu lub ewentualnie ze smartfona - w zależności od warunków i możliwości.
Jeśli osobę interesuje tylko strona zdrowotna to naturalnie prezentujesz tylko filmy na ten temat.
Dbasz tylko o to, aby nie było podczas prezentacji żadnych zewnętrznych zakłóceń np. tv, radio, bawiące się głośno dzieci czy zwierzęta, które uniemożliwiały by normalne, spokojne obejrzenie filmu - tylko odpowiedni czas i miejsce.
Przykład rozmowy z osobą która mówi, że nie ma czasu:
Rozumiem Panią, ja też kiedyś byłem tak zajętą osobą,
że nie miałem czasu na nic, dokładnie tak jak Pani.
Jednak odkryłem, że jest możliwość "wypracowania" dla siebie czasu.
Jest na to sposób.
Czy gdybym Pani pokazał ten sposób, odpowiedział Pani
na wszystkie pytania, poczuła by się Pani z tym dobrze,
i miałoby to dla Pani sens,
to czy byłaby Pani gotowa dokładniej przyjrzeć się temu projektowi lub włączyć się w ten projekt?
Ponieważ uważam, że może mieć Pani w tym naprawdę dobre rezultaty.
3. Prezentujesz DVD - "Biznes 21 wieku - Roberta Kiyosaki" lub podajesz link >>> www.biznes21wieku.pl/video/marketing-sieciowy
- Dobrą metodą jest także na początek, bez mówienia o produkcie, przedstawienie idei marketingu sieciowego w następujący sposób, mając to napisane na odwrocie wizytówki lub pisząc na kartce papieru czy np. będąc przy okazji w restauracji na serwetce kawiarnianej:
- Zasada dźwigni finansowej – mnożenie się dochodu pasywnego w postępie geometrycznym:
- Wprowadzasz 3 Twórców Każdy z tych 3 wprowadza 3 = 9 Każdy z 9 wprowadza 3 = 27 Każdy z 27 wprowadza 3 = 81 Każdy z 81 wprowadza 3 = 243 Twórców itd. Wzrost i dochód nieograniczony...
Jeśli wykazuje zainteresowanie mówisz: Słuchaj to jeśli chcesz dam Ci coś więcej, abyś mógł poszerzyć sobie informację na temat tej możliwości i podajesz stronę: www.razemwbiznesie.com
5. Na kolejnym spotkaniu kontynuującym pytasz: czy jesteś zainteresowany współpracą czy tylko produktem?
Pożyczasz zestaw informacyjny w zależności od zainteresowania i konkretnej potrzeby danej osoby:
- książkę Eric'a Worre - "Bądź Pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym" z sugestią przeczytania pierwszych 33 stron (jeśli jest zainteresowany poszerzeniem wiedzy na temat biznesu)
- książkę „Sok Noni, ile, jak często, po co?” - Dr Neil'a Solomon'a (jeśli jest zainteresowany produktem)
7. Wpisujesz osobę do Biznesu lub nie, lub jako klienta na produkt (pozwalasz działać statystyce: zasada 5-15% ze 100 osób mniej więcej będzie zainteresowanych współpracą z Tobą i firmą którą reprezentujesz jeśli masz z nimi dobrą relację lub 1-3% bez relacji - to naturalny proces selekcji)
8. Dajesz mu ten skrypt - możesz go sobie wydrukować oraz poleć mu ten Blog - trenermlm.blogspot.com
9. Oferujesz pomoc we współpracy - uczysz go tego samego - podobnego prostego systemu pracy w mlm.
Pamiętaj! Kwalifikuj potencjalnych kontrahentów według kryteriów - poprzez zadawane pytania np.
Czy jeśli pożyczę Ci (tutaj mówisz rodzaj narzędzia marketingowego np. tą płytę) to czy ją obejrzysz? - Jeśli mówi, że tak, to pytasz na kiedy? Mówisz następnie dobrze, to umówmy się, że wpadnę do Ciebie o określonej godzinie, albo spotkamy się się tu lub tam, i też ustalasz godzinę?
Pamiętaj! Jeśli by ktoś prosił Ciebie o szybkie słowne wyjaśnienie, na czym polega ten biznes i o co chodzi - powiedz: najlepsze co mogę dla Ciebie zrobić to skierować Ciebie na profesjonalny materiał informacyjny.
I wtedy podajesz mu 1-wsze narzędzie marketingowe, czyli film Roberta Kiyosaki - czym jest marketing sieciowy, lub przy kontakcie w realu płytę DVD Biznes 21 Wieku, a potem kolejne narzędzia na kolejnych spotkaniach kontynuujących.
To są czynności, których każdy może się nauczyć i dają się łatwo duplikować.
Pamiętaj! Po każdej prezentacji narzędzia marketingowego, czyli filmu lub książki, pytasz potencjalnego kontrahenta: Co Ci się w tym podobało? i jakie masz pytania? po jego pozytywnej opinii oznajmiasz: To co mówisz brzmi tak jak byś był gotowy do startu Jeśli uzyskasz twierdzącą odpowiedź - rejestrujesz kandydata w firmie.
Metoda pomiaru temperatury:
Po zapoznaniu się potencjalnego kandydata z udostępnionym przez Ciebie narzędziem, możesz skorzystać w rozmowie z metody tzw. pomiaru temperatury zainteresowania:
Zadajesz proste pytanie:
Powiedz mi w skali od 1 do 10, gdzie 0 oznacza brak zainteresowania, a 10 - tak startuję - gdzie byś się umiejscowił? Jeśli odpowie np. na 7, to zadaj kolejne pytanie: a co potrzebujesz wiedzieć więcej, żeby być na 10 - gotowy do startu? Gdy Ci powie, udzielasz odpowiedzi na pytania lub dajesz kolejne profesjonalne narzędzie z odpowiedzią na te pytania.
Następnie po skorzystaniu z kolejnego narzędzia, ponownie możesz skorzystać z tej metody, ponawiając pytanie: a teraz na ile punktów w skali 1-10 jesteś zainteresowany? itd.
Z powyższych propozycji wybierz coś dla siebie z czym będziesz się najlepiej czuł :)
Pamiętaj! bardzo ważną rzecz, że w całym procesie rekrutacji nie chodzi o manipulację, tylko o edukację kandydata z zakresu marketingu sieciowego. Tak, aby przekazywane informacje były obiektywnie i poprawnie odebrane przez kandydata.
A teraz do pracy Kochani Rodacy :) i życzę Ci zdrowia i sukcesów, a z porażek które są naturalną drogą rozwoju w praktyce wyciągaj wnioski i działaj dalej, bo tylko tak możesz osiągnąć sukces!!!:)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Wszystkie komentarze są moderowane przed ich zamieszczeniem, aby uniknąć niechcianego spamu! Liczę na Twoje rzeczowe i kreatywne komentarze i pozdrawiam Ciebie serdecznie, dziękując jednocześnie za Twój wpis!:)