Idea i prostota mlm
Z tą różnicą, że w przeciwieństwie do marketingu konwencjonalnego mamy tu odpłacane pieniądze - prowizje za każde polecenie, z którego nastąpi zakup produktu lub usługi przez klienta w firmie mlm.
Mamy wtedy pełne prawo etycznego mówienia o nich, bo sami z nich korzystamy i znamy ich wartość i jakość, przez co jesteśmy wiarygodni, godni zaufania i automatycznie przez to przekonywujący.
Najprościej zobrazować to na przykładzie:
1. Obejrzeliśmy właśnie dobry film w kinie i jesteśmy jego wartością zachwyceni - a więc mówimy do innych, że obejrzeliśmy ten film i go polecamy, bo niesie ze sobą określoną wartość i korzyść dla widza.
Osoba zachęcona kupuje bilet i idzie czasem nawet z rodziną czy przyjaciółmi na film do kina.
Normalnie zarabia tu kino, za Twoją reklamę "szeptaną", a nie ty w przeciwieństwie do marketingu mlm, gdzie właśnie za to polecenie filmu Ty dostajesz pieniądze! Czy to nie genialne?
2. Każdy z nas ma swojego fryzjera czy np. stomatologa do którego chodzi, bo dla niego jest najlepszy.
I znów polecamy go automatycznie swojej rodzinie, swoim przyjaciołom, koleżankom i kolegom, znajomym, bo mamy do niego zaufanie i wiemy, że jest dobrym specjalistą, bo przetestowaliśmy to na własnej skórze.
W mlm dostajemy za to wynagrodzenie w postaci prowizji od firmy mlm, z którą mamy podpisaną umowę za właśnie taki szeptany czy rekomendacyjny marketing i reklamę.
Z czasem buduje się w ten sposób sieć zadowolonych klientów, którzy nawzajem polecają sobie dany produkt - najlepiej zużywalny, z którego wartości Ty masz co m-c płacone określone w planie marketingowym firmy mlm prowizje.
Badanie marketingu rekomendacji w Polsce <<< kliknij, zobacz i przeczytaj
Powodzenia Ci życzę!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Wszystkie komentarze są moderowane przed ich zamieszczeniem, aby uniknąć niechcianego spamu! Liczę na Twoje rzeczowe i kreatywne komentarze i pozdrawiam Ciebie serdecznie, dziękując jednocześnie za Twój wpis!:)