MLM na wyższych uczelniach
Mlm czyli marketing sieciowy nazywany również marketingiem relacji to poważna, uczciwa działalność coraz bardziej uznawana, poważana i doceniana przez naukę i ekspertów ekonomii na świecie i w Polsce.
Odpowiada ona na potrzeby ekonomiczne i społeczne 21 wieku.
Profesjonalne potraktowanie tego przedsięwzięcia daje oczekiwane rezultaty.
Jednak niestety na rynku przeważająca większość networkerów czyli przedsiębiorców mlm zachowuję się amatorsko, pozersko i manipulatorsko...
Nieumiejętnie i przede wszystkim nachalnie prowadzą rekrutację i odsprzedaż produktów klientom.
Jest delikatna granica między informowaniem czy składaniem oferty, a nagabywaniem...
Psują w ten sposób (przez takie "chore" podejście) dobrą opinię o profesjonalnym - prawdziwym mlm-ie.
Przez to większość ludzi ma alergię na mlm... a nawet jest on kojarzony mylnie z sektą ekonomiczną czy nielegalną piramidą finansową...
Budowana jest przez to zła opinia i świadomość społeczna tego rodzaju przedsiębiorczości i ludzi którzy się tym zajmują czyli networkerów.
Wcale się temu nie dziwię, bo wielu amatorów i pozerów mlm zachowując się nieprofesjonalnie i nieetycznie, kieruje się przede wszystkim rządzą szybkiego i łatwego zysku... zamiast inspirować i motywować potencjalnych kontrahentów do pozytywnych zmian, mają nieetyczne intencje...
Tacy pseudo mlmowcy kierują się tylko własnym interesem, a nie dbają przede wszystkim o relacje międzyludzkie i prawdziwe potrzeby kontrahentów i klientów.
Przez brak profesjonalnego przygotowania zrażają do siebie ludzi i podważają swoje wypracowane nieraz przez lata zaufanie, nadszarpując własny wizerunek i autorytet, szacunek do siebie i zdrowe relacje...
Właśnie relacje międzyludzkie są tutaj kluczem, bo prowadzą do zaufania, wiarygodności i zdrowego wizerunku networkerów i firm mlm - co przekłada się dopiero potem - po wrażliwym zadbaniu o potrzeby emocjonalne, społeczne, zdrowotne czy finansowe kontrahenta/klienta naturalnie na zyski z tego rodzaju przedsiębiorczości.
Na świecie i obecnie już w Polsce kształci się w mlm ludzi na wyższych uczelniach i pisze książki oraz prace naukowe na temat marketingu sieciowego.
Na dowód tego obejrzyj i posłuchaj Rektora uczelni w Gliwicach dr Aliny Vogelgesang:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Wszystkie komentarze są moderowane przed ich zamieszczeniem, aby uniknąć niechcianego spamu! Liczę na Twoje rzeczowe i kreatywne komentarze i pozdrawiam Ciebie serdecznie, dziękując jednocześnie za Twój wpis!:)